7+4 günlük hamileyim ogrendigimde 6 haftaliktı ne kese ne yolk sac gorunmedi 7 oldugum gun kanamam oldu hamileligin devam ediyor kese yok ama diyip eve gönderdiler ertesi gün doktoruma gittim oda keseyi ve yolk saci gördüm ama kalp atisi icin 3 hafta beklicez 2 hafta sonra gel dedi bu ikinci nasipse bir kızım var kizimda hic boyle olmamisti doktorum muhtemelen gec döllenme dedi ama benim hamileligim kizimda kötü gecmisti bunda hic bisey hissetmiyorum hic bir belirtim yok sonucundan korkuyorum 2 hafta nasil beklerim bilmiyorum boyle olan var mı aranizda ?