berensumeyye23 Merhabaaa lütfen bilenler söyleyebilir mi kafam çok karışık 17 hafta 4 günlük hamileyim şuanda ay olarak kaç oluyor acaba kaç aylık hamileyim hesaplar heryerde farklı birşey yazıyor 🥺
tahamommy berensumeyye23 son adet tarihinize göre ay hesabı yapabilirsiniz, benim 21 aralık mesela 21 inden 21 ine 1 ay diye sayıyorum en kolayı
berensumeyye23 bebesever ama doktorum az önce bana 5 aydan gün aldın dedi nasıl 4 oluyor ? Ve heryerde 17 hafta itibariyle 5. Aylığa girdiniz deniyor
Cinarsaitinannesi berensumeyye23 tamam zaten 4 ay dolu dolu bitti şimdi ki artı günler 5. Aydan 4 ay 3 günlüksün o 3 günü 5. Aydan almaya başladın bende 17+2 yim 4ay 1 günlük benimde