Kızlar 38+6′dayım. burda okuyorum kimse sırt üstü yatamıyor herkes mecbur sağ sol dönüyor yatıyor ama ben ne sağ ne sola dönemiyorum eşimin desteği olmasa sırt üstü kalıyorum öyle kaplumbağa gibi. İşin tuhaf yanı sırt üstü gayet rahat yatıyorum ama insan bazen dönmek istiyor… yan yatmak istediğimde son 1 aydır kasıklarımda inanılmaz bir batma ve baskı hissediyorum dönebilirsem ne ala… bu çocuğun da gelmeye niyeti yok uygulamaya göre son 8 doktora göre yarından sonra belli olcak. Piknik tüpü gibi oldum iyice çok sıkıldım hamilelikten allah bizi sağ salim kurtarsın inşallah