Meralim09 Kızlar agda yapiyordum simdiye kadar kendim aci duymuyorum cunku ama son haftalarda veet varmis tiras bicagi hangisi daha iyi bian dogum baslarsa temiz gitmek istiyorum sizce ?
Esrabak Meralim09 ağda yaptır yine 37 haftada mesela ben cuma doğuma gitçem inşallah yarın ağda yaptırcam