Kızlar açlık tokluk şekeri bakktırdım aile hekimliğinde bir gün ara ile açlık şekeri 90 çıktı tokluk sekerinde de tahlil yerinde açlık şekeri diye yazmıs ve sonucum kırmızıya dönmüş anlamadım açlık diye baktıgı şeker tokluk olmalıydı çünkü ben tok verdim
