peling evet o sebeple eczacı bana yemekten 2 saat sonra alsan ıyı olur demişti yani tokluğum zaten 2 saatte gecıyor 😀aç karnına Belkı bulantı yapar dıye alamıyorum aç alabılıyorsanız evet çok daha ıyı olur ama bu ılac güzel yukseltıyor değerı bu sekılde kullanınca bıle