Rabia06 evvalYildizzel canm rabbm yardmcn olsn bol bol yürüyş yap squat yap sıcak cok sıcak olmamak şartyla duş al eger risk yoksa eşinle ilişki yaşa hurma ye♥️♥️
Bsra77 evvalYildizzel bende 40+1im canım ve hiç belirti yok bekliyoruz bizde. Haftaya salıya kadar bekliycez bakalım gelmezse doğumu başlatacaklar
Kumral60 evvalYildizzel Günümüz aynı benimde doktorum pazara kadar zaman tanıdı ben herseyi yapiyorum plates yürüme comelme ama etki etmiyor sanırım.
Figennn evvalYildizzel 40+0 bizimde hic belirtimiz yok canim ne agri ne sanci😑 ne zaman gelicek bu bebeler🤔 Subat degilde Mart annesi olucagiz😂 Saglikla bekliyoruz gelmelerini🙏🏼
evvalYildizzel Rabia06 canım artık hareket etmek bile çok zorluyor ev işi bile zorluyor iki yapıyorm sonra bel agrısı flan İnsallah en yakın zamnda kavuşurum bende 🙏
Rabia06 evvalYildizzel seni cok iyi anliyorm canm benmmde ilk hamileligimde 40+3 haftalıkken dogumum olmuştu rabbim yardımcın olsn
evvalYildizzel Rabia06 he öyle mi insan hevesle bekliyor belirsizlik kötü ama güzel heyecanlar tabiki
evvalYildizzel Kumral60 bencede dogcagı günü bekliyor ne yaparsak yapalım bebişlerin keyfini beklicez 😊
Kumral60 evvalYildizzel Benim nts iyi çıkmadı akşam yatırcak canım riske Atamam dedi rah8mde yumuşamış.
evvalYildizzel Figennn evet ya mart dogumlu olacak bebişlerimiz bende hep subata yogunlasmıstım simdi garip geliyor ama nasip degilmiş 😊
Sabireeray evvalYildizzel canım ilk gebeliginse genelde 40haftadan sonra doğuyor ve çocuğu sancısız gidiyor 🙂
evvalYildizzel Sabireeray peki göbek aşagya inme olayı dogru mu benim asagya flanda inmedi yukarda hep midemde bebek buda daha dogumun uzak oldugunu mu gösterir ki?
Englishteacher Ayy en korktuğum şey yaa 🙈 37+4 üm ama dayanamıcam artık 38. Haftamda gelsin artık kızım 40 ları görmek istemiyorum 🙈
evvalYildizzel Englishteacher İnsallah beklemezsiniz ama suan cevremde hep bebekler bekletiyor bende tahmin etmiştim böyle olacagını benimde 😊
evvalYildizzel Bsra77 doktorum normal dogumcu normal dogumla ünlenmis adı 😊 Bende biraz tedirginim ama napalım teslim ettik kendimizi iyisini bilirler doktorlar dyoruz teselli ediyoruz
Sabireeray evvalYildizzel canim benimkide çok inmemisti takılma 42 haftada alıyorlar en geç ben oğlumu suni sancı ile çok kolay dogurdum ağrım sancimi acilmam hiç biseyim yoktu