Filtekahvee merhaba benim de annem vefat ettiği için dogumlarimda eşim ve kayinvalidem vardı, normal dogumda sadece eşim kaldı çok rahat idare ettik, sezeryanda eşim ve kayinvalidem kaldı eşim benimle ilgilendi (kalkip yurumem tuvalete gitmem vs icin) kayinvalidem de bebisle ilgilendi. Eğer aranız iyiyse ve izin veriliyorsa sezeryan dogumda iki kişi kalması daha iyi olur bizim deneyimimiz o şekilde oldu. Ama normal dogumda siz de rahat hareket edebileceğiniz için kendiniz halledebilirsiniz eşinizle birlikte