Esraerdgn95 @Asortikhanim yaaaa öyle mi darısı tüm hamişlere o zaman. Ne zaman yaptınız doğumu? Kız erkek? Kaç kg doğdu Bebiş? Epizyomunuz fazla mı? Soru manyağı oldum kusura bakmayın 🤭
Oz_bebek9396 Esraerdgn95 amin inşallah evet birbirimize dua etmek harika bir şey çok motive edici hem hayırlı güzel pozitif haberlerinizi bekliyorum inşallah yakında ve hayırlı zamanda sağlıkla inşallah 🧿🫠💐🥰
Esraerdgn95 @Oz_bebek9396 bende aynı şekilde doğum haberinizi bekliyorum 🌸🥰 Rabbim en hayırlısından nasip etsin bizlere her şeyi .
Asortikhanim Esraerdgn95 hesabımdan tüm postlara bakarsanız görürsünüz 🤭 🌸💕POZİTİFİNDE POZİTİFİ DOĞUM HİKAYEM 💕🌸 yazdım 🥰