Raabissh 2boysmother bebeğimin kıyafetlerini yıkadım ütüledim hastaneye gideceklerini hurçlayıp ayarladım emzik biberon bez gibi şeyler kaldı onlarıda ayarlayıp valiz yapıcam inşallah bu arada bizde 32+3 deyiz 🌸