baby2annesi Kızlar 11 haftalıkken gittiğimde %60 erkek demişti doktorum 12 haftalıkken de gibi gördüm ama daha yüksek artık %80 %90 erkek dedi doktorum da genel olarak cinsiyette yanılmıyor diye duydum hakkında ama bilemedim sizce değişir mi?
Sevdaaeylul Benim 20 haftaya kadar erkek dedi sonra kız dediler arkadaşımında 29.cu haftaya kadar erkek dediler şimdi kız olabilir bazen böle şeyler