KYarenn7 aanne_1998 canım sana şey soracağım bizim bebek 33 ml le besleniyor. Hemşire bunun 14-15’ine oral olarak verdiğini söyledi sence bu iyi bir şey mi yani hiç bilgim yok bu konuda doktora pek iyi şeyler söylemiyor
aanne_1998 KYarenn7 hayır aksine çok güzel bir durum emme refleksi gelişmiş ilk etapta yarısını ağızdan verirler ki yorulmasın bir kaç gün içinde güçlendikçe çene kasları tamamen ağızdan alır beslenmesini 😊
KYarenn7 Linaa90 öyle tabi canım. Sürekli bir reaksiyon olacak diye kaygılıyım. Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize🙏🏻
Bnenebiy53 KYarenn7 kilosuda gayet iyi haftasına göre bence içini ferah tut canım ben şuan 30 haftadayım şuan 1 kg geliyo gelişim geriliğinden dolayı inşallah bir an önce kilosuda kendide toparlar sende güçlü dur zordur ama bence başaracaksınız inşallah dualarım sizinle 🤲🤲🤲🤲
KYarenn7 Çok zor ama anne olmak böyle bir şeymiş sanırsam bazen yıkılmış gibi hissetsem de oglumu görünce tekrar kalkıyorum❤️ Rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım inşlallah hemen haftasını kilosunu yakalar🙏🏻
bayatlamayankurabiye Merhaba. Benim oğlum da 32+4’te doğdu. 5 gündür küvözde. İki gündür bağırsaklarındaki enfeksiyondan dolayı beslemeyi kestiler. Bu durumu yaşayan var mı?
Linaa90 aanne_1998 çok şükür küvöz içi düşük seviye oksijen alıyor şuan emzirmeye başladım dün ilk defa senin nasıl oldı