Mimoza_1903 Kızlar merhaba bebek maması hangisini tercih ettiniz? Golden goat almıştım ben ama alerji yapıyormuş sanrım öyle diyenler oldu sma opti pro iyi diyorlar Bi kafam karıştı.
minismom Mimoza_1903 bebek mamasını dogumdan sonrada alabilirsin canım ben oyle yaptım hipp almıstık fazla gazda yapmadı sutum olmasada emzirmeye devam ettim sonra mama verdim 3. gun sutum geldi
Gulnur_1999 Mimoza_1903 kesinlikle evolviya içinde palm yağı yok çünkü ve palm yağı bebekleri kabiz yapıyor deneyimlerinden yola çıkarak tavsiye ediyorum tüm mamalari kullanmış bir anne olarak kesinlikle evolviya
ozo5565 Eczanede çalışıyorum, kesinlikle sma öneririm. Eğer gazlı bir bebekse de sma comfort kullanılır içerisinde gaz damlası var. Kendi yeğenime de mama araştırdım ve keşfettim sonra her danışan yeni doğum yapan hastamıza önerdim hep memnuniyet aldim