Uzey e devlet üzerinden doğum yardımı yazıp aile Bakanlığının linkine tıkayacaksınız sonra çocuğun bilgilerini gireceksiniz ben ilk bebekle birlikte girdim her çocuk için ayrı ayrı değerlendiriliyor ilk bebek için doğum yardımı almış yeni doğan için onaylandı yazdı