Bebissever Ben hareketsizim özellikle son 3 aydır suan 36 haftaya giricem yürüyüs falan yapamıyorum sanırım aktif olmadıgımdan bacaklarım ağrıyor zorlanıyorum . Böyle oldugum için doğumum zor mu olur acaba
Esinbrn Bebissever merhabalar doğum kesinlikle kısmet işi benim ilk hamileliğim pandemiye denk geldi hep evdeydim üstüne kanamam oldu yatmak zorunda kaldım ama doğumum çok çok kolay oldu tabi ki hareketli olmak her zaman iyi ama olamadım diye de can sıkmaya gerek yok Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin