Merhaba arkadaşlar. Doktor sağ ve sol olmak üzere rahim duvarlarında direnç görüntüledi. Ecoprin 100 mg yazdı. 32. Haftaya kadar. Ve tuzsuz tamamen tuzsuz beslenme verdi. Ki benim tansiyonum hep düşüktür.
İlk sorum şu bu ilaç düşük ihtimalini önlemek için mi veriliyor?
İkinci olarak forumda okuduklarımdan anladığım bebek minyon olur denmiş. İlacı kullanıp hamileliğin tamamlayan hamileler bebekleriniz minyon mu doğdu?