Minkowski07 doktordan izin kağıdı ile işlem yaptırabilirsiniz. Önce dişçiye gidiyorum ne yapacağını söylesin. Ona göre kadın doğumdan izin raporunuzu alıp dişçiye işleme gidersiniz. Ben de çektirmek zorunda kalmıştım. Çektirmemek daha iyi olurdu. Sonrası daha zor oluyor. Ama hamileliğin son aylarına kalırsa iş daha zor. Belki kolay çıkacak bir diştir. Altta mı üstte mi