fadi42 Merhabalar, sezaryen doğum yaptım. Ameliyat ortamım çok iyiydi. Çok güzel geçti. Ameliyata tek başıma girdim kimse yoktu beni uğurlarken, hep biz yanındayız diye motive ettiler beni. 1 gün kaldım hastanede aslında 2 gün yatıracaktı doktorum, ama imza atıp çıktım kendi isteğimle. Kaldığım bir gün boyunca da herhangi bir problem yaşamadım. Oda temizliği vs gayet iyiydi. Sormak istedikleriniz varsa cevaplarım 😊