Dilek1001ae Selam kızlar 40+3 oldum hala oğlumun gelmeye nıyetı yok😁 perşembe yatıs yapıcaklar doğumu başlatmak için bu durumu yasayan varmı gıdısat nasıl ilerliyo bılen varmı? Acılma yada sancı yok 3.gebelıgım bu arada
nurrrerten Dilek1001ae ben de 40+5 de normal olarak sancı ve açılmamla hastaneye gittim ama açılma ne yapsak ilerlemeyince sezeryan olmuştum açılmam 4 cmde kaldı sağlıkla gelsin inşallah
Dilek1001ae Zge12 onlar da 40+5 de oldu ıkısıde ama bu sekılde yatıs yapılmamış tı . İlk kızımda nişan ve sancı geldi ıkıncı kızımda suyum geldı o şekilde oldu bu sefer yatıs yapıcaz deyıp perşembe çağırdılar ne yapacaklarını da bilmediğim den gerıldım bıraz
Zge12 Dilek1001ae kuzum benim ilk gebeliğimde 40+2 de oldu doktor suni ile başlatalım dedi yatış verdi hastaneye yattığım gün şansıma 2 cm açılmam vardı suni verdiler ama etki etmedi bende akşama kadar 4.5 cm oldu sonra ene suyumu patlattı ondan sonra 1 1.30 saat içinde doğumum oldu
Zge12 Dilek1001ae bana öyle yaptılar kuşum ama doktor suni ile başlatalım artık dedi gün verdi o gün gittiğimde ebe kontrol etti 2 cm açılman var dedi sonra suni sancı verdiler
Dilek1001ae Zge12 anladım canım önce alttan fıtıl yada jel verılıyo dıye de duydum bı kac kısıden bakalım beni ne bekliyo
Zge12 Dilek1001ae bana suni demişti kuzum fitil dememişti ondan sende nasıl bi yol izlerler bilmiyorum Rabbim yardımcın olsun hayırlı güzel doğumun olsun inşallah