Arkadaşlar 5+4 haftalık hamileyim pembe kahverengi akıntım oluyor kaç kere acile gittim doktorlar kanama alanı yok ilaca da gerek yok diyorlar kendi doktorum da yapacak Birşey yok sakin kal ilaca gerek yok diyor böyle uzun süreli akıntı yaşayanlar var mı neler yaptınız ne kadar sürdü