Herkese merhaba
7 aylik hamileyim segir hastanesinde dogum yapacagim kizlar haliyle ozel hastane ilgisi gbi degil besleme konusunda yanima mama almak istiryom ama aptamil mi hip mi sma mi yada ne alablitim yeni dogan icin ilk bebegime hic mama vermedim ama ilk iki gun sut az oldugundan ozel hastanede hep beslediler bebegimi yardimci olurmusunuz