Sevimaltnn Sabahtan beri çok üşüyorum ateşim 38 39 arası gidip geliyor baş dönmesi ve halsizlik var hastaneye gittim emzirdiğim için sadece parol kullanabilirmişim serum taktı sıvı takviyesi ama fayda etmedi nasıl geçer başına gelen varmı bu durum
Yenibirannee Sevimaltnn mastit olabilir mi ateşiniz nerenizde var acaba? benimde göğüs kısmımda 39-40 derece oluyordu en son 42 gorünce acile gittim ve antibiyotik iğne verdi doktor.
ddefnos Sevimaltnn mastit olabilir ilk defa olduğumda grip oldum sandim ne olduğunu bile anlamamistim sagma makinan varsa göğüslerini boşaltman lazım acil bide doktora gidip antibiyotik almalısın yoksa geçmiyor
Sevimaltnn cilvelilahmacun enfeksiyon vardır kan versek çıkar dedi doktor ama birşey veremem dedi emzirdiğim için
cilvelilahmacun Sevimaltnn Yani ılık duş alın, sarımsak yiyin, vitamin takviyesi alın C vitaminli meyveler tüketin bol bol su için ama enfeksiyon kendiliginden geçmez bence bir iki gün mama verebilirseniz antibiyotik serum alın derim ben
Muallim3 Enfeksiyon değerinize bakmadan mı yolladı sizi? Başka bir yere gidin. Eğer yüksek çıkarsa gerekirse emzirmeye ara verirsiniz. Çünkü tehlikeli olabilir Allah korusun.
Sevimaltnn Muallim3 evet bakılmadı canım şuan daha iyi gibiyim yine yükselirse farklı hastaneye gidicem teşekkür ederim ☺️
nurandogannn Göğüslerinizde şişlik var mı ? Oğlum 25 günlükken bende böyle olmuştum mastit olmusım meğerse 6 aylıkken tekrar olmuştum o da ateş ve üşüme çok yapıyor geçmiş olsun
Sevimaltnn nurandogannn evet ne kadar sağarsam sağıyım göğüslerim şiş ve yanıyor hiç aklıma gelmemişti ama mastit
nurandogannn Sevimaltnn bilmeyip başa gelince insan tecrübe ediyor çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda düzelir ☺️