Cimcime30 bende de öyle okuyor ayran veya çorba yapın ama yemenizde bişey olmaz ısı önemli dikkat edin bende hep hazır yoğurttan yaparım öbür yogurtlsr ekşi oluyor yiyemiyorum bir tutam şeker stiyorum 4 saat bekledikten sonra peçete koyuyorum üstünün suyu gidenece kadar 1 gün bekliyor taş gibi