Sudedemirer Arkadaşlar sondayı taktırmasak olmuyormu yani böyle bir şansımız varmı birinci sezeryanımda çok zorlamışlardı ve yara yapmışlardı doğumdan daha çok sondadan korkuyorum desem yeridir
[silindi] Sudedemirer isteğe bağlı bir durum değildir bence. Mümkünse uyuşturulduktan sonra takılmasını isteyin. Ben uyuşmadan takılmıştı ona rağmen acı ağrı hissetmedim o kadar
meryemmuhammetali Sudedemirer hamileliğimde özelde doğum yaptım ama sizin dediğiniz gibi çok beni zorladı daha ameliyata girmeden direkt odada taktılar aşırı derecede yanma oldu bende ama ikinciyide tabii yine özelde doğuracağım ama bu sefer özelde dogurucam ameliyathanede takmalarini isteyeceğim uyustuktan sonra
3babylovep Sudedemirer hayır sondayi takıyorlar zaten acılı bir işlem degil ama kişiden kişiye de farklı Lik göstere bilir ameliyatta takın deyin en azinda uyursaniz his etmesiniz
ikibebisannesii_45 Sudedemirer genelde uyuşturduktan sonra takılıyor diye biliyorum ben yeni doğum yaptım uyuştuktan sonra taktılar
sahraamihra Yani isteğe göre değil hemen hemen hepsinde takıyorlar bende ilkinde hissetmedim kolay oldu ikinci hamileliğimde uyuştuktan sonra taktırdım özelde devlet hastanesi kendi dediğini yapar seçim hakkı sunmaz
Sudedemirer sahraamihra belirtmişmiydiniz uyuşturduktan sonra takılmasını söylesem uyuşturduktan sonra takarlarmı yani
bbety Takan kişiyle ilgilidir muhtemelen bi böbrek sıkıntımdan dolayı 3 4 kez sonda taktırdım acılı bi işlem değil normalde. Uyarırsınız bu sefer
Sudedemirer [silindi] takan kişiye bağlı sanırım ilkte takamadı ve baya zorladı başka biri taktı doğumdan çıktıktan somra farkwttikki takılan yer hep yara olmuştu çok ağrı yaşamıştım
Dillloooo Sonda olmadan olur mu koz sende 🤣 Benim için büyük nimetti valla sonda. Tuvalete gitmek ölüm gibi sezeryanda. Kiii bide ben takarken de çıkartırken de hiç hissetmedim
Sudedemirer Dillloooo ya bana takan kişi kötü taktı çok yara oldu takarkende çok acıdı çıkarırkende kanamıştı o yüzden baya korkuykrum ondan dikiş agrım kadar sondanın agrısı çektim diyebilirim 😅
[silindi] Sudedemirer Allah iyilere denk getirsin. Sağlık çalışanlarına merhamet versin 🙏🏼 aslında ne kadar acısız bir işlem olmasına rağmen yara yapana kadar ne garezi varmış acaba
Sudedemirer [silindi] evet herkes acısız demiş baya şaşırdım çünkü çok agrı yaşadım ben iç çamaşır giyemiyordum bile
atesvesu Sudedemirer sondasiz olmaz spinal anestezi olacaksan eger bu şart çünkü alt tarafını hissetmiyorsun idrar yaptığını bile anlayamazsın zaten 6 saat uyuşukluk anca gidiyor
HumaBetul342 Sudedemirer Ben ilk gebeligimde özelde doğum yapmıştım doğum hakkında bilgim yoktu cahildim 🥲 uyustuktan sonra sonda takmışlar haberim yoktu cikarttiklarinda fark ettim.Yine aynı hastanede doğum yapacağım. Sizde teklifte bulunun uyustuktan sonra taksinlar hiç anlamiyorsunuz.Mecbur yakacaklar maalesef
minaaa20 Sudedemirer ben özeldey doğum yapmıştım uyuştuktan sonra takmışlardı ameliyathanede. Odada da uyuşukluk geçmeden ebe muayeneye gelince çıkarmıştı hiç hissetmemiştim
Sudedemirer minaaa20 evet bunu daha yeni ögrendim çoğu kişiye böyle yapılmış ben o kadar çok acısını hissettim ki çıkarırlarkende kanamıştı hatta taktıkları yer yara olmuştu tuvaletimi yaparken falan çok sıkıntı yaşamıştım herkeste olan bişe diye düşünmüştüm ama kimse de olmamış meğersem
[silindi] Sudedemirer ben şehir hastanesinde doğum yaptığım için söyleyemedim, zaten sezaryene girmeden kendi sancılarım da geldiği için aklıma gelmemişti. İnşallah o şekilde yaparlar size