Onu_beklerken Kızlar 38. Haftamda sezaryene gireceğim. Doktor ekg kan akciğer röntgen istemi atmış. Röntgen neden istendiğini anlayamadım. Daha önce sezaryen yaptırmış olanlar sizden de istendi mi.
Ehjfjsjs Onu_beklerken hiçbiri istenmedi canım benim yatisim yapıldığında kan aldılar diğer koluma da serum yeri açıldı direk önlük giyilip.gittim
Onu_beklerken Acaba genel anestezi mi yapacak. Doktor da izne çıktı. Yarın gidip başka bir doktora sorayım neden radyasyon aldırıyolar anlamadım