nilinannesiii Mrvmrv78 bende 28+6 haftalığım kaç aydır bende var o sorun aşağım çıkacak yerinden sanki doktora dedim rahim genişliyor bebek büyüyor ya içinde ondan dedi kontrol etti sorun yok dedi. hala yaşıyorum yani