gizemg1 Kızlar selam dün kanlı bir akıntı geldi doktor nişan olduğumu söyledi içten 3 cm dıştan 1 cm açılma ile eve geldim bugünde belim çok ağrıyor ama öyle şiddetli sancı hissetmiyorum dün nst de 3 tane 80 üstü sancı çıkmıştı doğum ne zaman başlar sizce