Juniorr Pandapella 32+1 de normal doktor 1.853 dedi aynı gün perinatoloji 2.150 dedi farklı neyden kaynaklıdır diye sordum yan odada tekrar ölçüm yapılsın yine farklı çıkar her cihaz farklı ölçer dedi bende hangisi doğru diye düşünüyorum
Pandapella T2511- doktorum bana 3 gün ilerde demişti size de dedi mi öyle bişey kiloyla alakası yok mu acaba
T2511- Pandapella hayır bana haftasıyla uyumlu dedi bana hatta az geldi nedense burada 32 hafta olup 2200 olanları felan okumuştum ama sağlıklı olsun da kilolu olmasa da olur ☺️
Pandapella T2511- demekki kilodan dolayı demiyorlar ya hesapladiklari farklı şeyler var anladım canım saol 🦋
Pandapella mellly maşallah Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin haftasıyla uyumlu mu ilerde yada geride dedi mi acaba
Pandapella Juniorr 1700-1900 aralığı oluyormuş heralde de tabiki her bebeğin kilo alım yatkınlığı bir olmuyor Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🐣
T2511- Pandapella her bebeğin gelişimi farklı çok önden gitmesi de iyi değil hem doğum zor hem de insan stres oluyor benim oğlum 2 hafta önden giderdi her kontrolde 3 hafta ileri geçecek diye korkuyordum ☺️
FRVP20 Pandapella valla bana az gibi geldi oda hayır hatasıyla uyumlu 1700 2000 arası olur bu haftalarda zaten dedi sağlıklı doğsun 3 kilosu olsa fena olmaz😁😁