28 haftalık hamileyim bugün çok yoğun ve stresli bir gün yaşadım. Aynı zamanda esimlede tartıştık. Gerildim. Kızımı hastaneye götürdük sürekli koşturma yürüme halindeydik ama yürürken hep aşağıda batma yanma hissi yaşadım çok tedirgin oldum. Hatta yürümekte zorluk yaşadım vajinadan iğne batiyormuscasina bir histi başına gelen varmı acaba. Yarın kontrolüm var ama yaşamış olan varsa bilgi almak istiyorum.