Anneyim6 Başka isim içime sinmiyor delirecem kimede söylesem klişe eskide kaldı vs vs gibi yorumlar alıyorum 😒
Anneyim6 tonymontana yaa neden anlamıda çok güzel 2 kızım daha var onların isimleri çift buda çift olsun istiyorum Alya evet tek başınada çok güzel ama Ebrar’ında anlamını çok beğendim