Ebru87 genelde ilk doğum zor olur derler belki ondan böyle korkuyorsundur fakat her doğum farklıdır ve ikinci genelde daha kolay olur derler o yüzden bence mümkünatın varsa normalı seç. ben oğlumu bi ay önce sezeryanla doğurmak zorunda kaldım, ikinciyi de normal doğurmayı düşünüyorum