Kızlar bende coraspin kullanıyorum ama bu dediğiniz ilaçları ne için kullanıyorsunuz tam anlayamadım, bende ikili testte notch görülmüştü yani bebeğe giden damarlarda tıkanma dediler o yüzden başlattılar doktorum akşam iç dedi 36ya kadar kullancakmışım