sumeyyekrdg İlk doğumum zorunlu sezeryan sekiz cm açılmayla suyum gelerek gitmiştim bebeğim zayıf kalbi dayanmaz diye sezeryana alındım şuan hamileyim normal doğum istiyorum böyle bir hikayesi olan varmı sezeryan doğum sonrası normal doğum oluyor mu
sumeyyekrdg Aralarıda yaklaşık üç yıl olucak doğumlarımın normal doğum olursa eğer iç dikişlerimde sıkıntı olur mu