Kreşe gitmesi kızınız için en iyi olanı, evde yeni doğmuş bebekle vakit geçirmek onun kişisel gelişimine bişey katmaz ama kreş çok şey katar, özgüven sosyallik arkadaş edinme vs bunlar önemli şeyler ve kreşte öğrenebilir bu yüzden ben olsam kızımı kreşe gönderirdim, 24 saat gitmeyecek sonuçta eve geldiğinde kardeşi görebilir onunla vakit geçirebilir