Bumah 1sss ben bagbars dusunuyodum sonra sogudum ondan esim tahir istiyodu oda vaz gecti bi isim yok anliycan 😀
Maviice Maviice asil soydan gelen bir lider veya komutanı ifade eden bir Orta Asya unvanıdır. hem Türkçe hem anlamını da çok beğeniyorum be söylemesi çok güzel
1sss Maviice Noyan’ı ilk söylediğimde Ermenice demişti eşim. Siz söyleyince tekrar baktım Türkçe’ymiş sanırım aslında ama başta elediğimiz için tam bi ısınamadık yine. Size cevap yazmayı unutmuşum ama 😅 kusura bakmayın.
Karma 1sss ben de ilk kızımda söyledim her kafadan bir ses çıktı çok etkilendim. Hiç aklımızda olmayan bir isim koyduk. Sonra etrafı çok kafama taktığım için pişmanlığını yaşadım. 2.sinde kimseye istediğim ismi söylemedim koyunca söyledim bu sefer de kimse beğenmedi ve lohusalık boyunca çok üzüldüm. Herkesi memnun etmek çok zor istediğin isimden eminsen koy. Kutay güzel bence
Karma 1sss bide yurt dışında yaşadığımız için bazı harflerin orada telaffuzu zor yada bazı harfler hiç yok. Bizde güzel onlarda kötü anlama gelen isimler var çok zorlandık isim konusunda
Aysunays Karma Ayla çookk güzel bir isim Bizim ailede var malesef😕 biz de Aylin koyacağız sanırım aklımızda aylin var
Biminikannesi 1sss önemli olan senin nasıl hissettiğinin o isim seni mutlu ediyorsa bitmiştir çünkü ağzı olan hep konuşur kimi boş kimi dolu
Hizliveofkeli Öncelikle Kutay çok güzel bi isim hatta benim de seçeneklerim arasındaydı. Benim bulduğum isme de herkes laf etti aylarca karar veremedik o yüzden. Hala yok şu olsun bu olsun diyorlar ben hazırlıklara bile başladım isimli hastane çıkışı siparişi verdim kimseyi takmıyorum. Sen de öyle yap içine sindiyse umursama lütfen. İlk oğlumda da herkes burun kıvırmıştı. Boşver annesi sensin karar senin☺️
1sss Hizliveofkeli Zaten başka isim de bulamıyoruz, ben de bir hafta içinde hastane çıkışı için sipariş vereceğim fikrim değişmezse. Zaten 36 haftalık oluyorum yarın, geç kaldık yeterince. Hastane çıkışını yaptırırsam vazgeçemem artık diye yaptıracağım 😅
greybrde 1sss günde en az 10 kişi soruyorsa 10 günde 100 kişi yapar 100 kişiyi tek tek isim konusunda mutlu etmeniz imkansız beğenmeyen doğursun kendi koysun kendi beğendiği ismi… bende kızımın ismini rüya koyacağım nasipse çok eski bir isim daha modern bir isim bul diyor çevrem eşim dahil olmak üzere hiç Kimse beğenmedi ama umurumda mı hayır tabiki asla. Değiştirmem benim içime sinen meyse o
deniztaylan Benim de oğlum olacak. Deniz ismini çok seviyoruz. Unisex olduğu için 2. isim olarak da Taylan ı ekledik☺️ Taylan ismi Türkçe kökenli. Uzun boylu, yakışıklı, düzgün yapılı, endamlı demek
hamilesavis19 1sss birebir eşimi anlatıyorsunuz gerçekten. Biz de hala isim bulamadık. Kendi beğense ben ona razıyım başka kimsenin beğenmemesi benim hiç umrumda olmaz ama o da yok 🥲 kutay bence çok güzel isim. Benim yakın ailemde var. Olmasaydı düşünürdüm