Barlasmom1 canım ben ilk gebeligimde testte görene kadar içtim sigara sonra bıraktım. Karnım 5 aylık olunca artık dayanamadim çok abartmadan günde beş tane içtim. Kilosu azdı bebeğimin ama doktor minyon bebek diyordu çünkü bende 42 kilo ile hamile kaldım. Bende minyonum. Kızım ,38+2 de 2600 Gr doğdu ama çok şükür gayet sağlıklıydi. Şimdi kızım 6 yaşında kilosuda boyuda gayet iyi