Kızlar 10 gün oldu doğum yapalı vajinada çok ağrı hissediyorum. Sertleşme uyuşma vs. Doğuma son 1 ay kala falan bebek baskı yapar sertleşme olur ya yataktan dönemezsin benim de hala o ağrı devam ediyor sertleşiyor uyuşuyor ne zaman geçer bu çok rahatsızım bu durumdan. Sizlerde de oluyor muydu