Deletedmom_290 Hamılelıgım boyunca hep canım acı ıstemıştır Hepte acı yemekler yedım bugünde acılı yemek yerken aklıma geldı bıraz saçma olucak ama sonuçta yedıgımız hersey bebegımıze yatırım acı bebeğe doğrudan dokunmaz dımı
feslegen_13 Deletedmom_290 ilk aylarda benimde canım çok istiyordu yedim bu aralar da yediğim zaman tepki bile veriyor doğunca sıkıntımız olmayacak ne güzel işte alışır 😂
Deletedmom_290 Nibozog ıyı barı 😀😀bazı baharatlar ınterntte hamılelukte kullanılmaması gerekıyor yazıyor çünkü ben çok baharat karıştırıyorum
Deletedmom_290 Mervekaram22 ne bılım ınternete baktımda doğrudan zarar olmaz ama bazı baharatlar zararlıymış Bıtkısel çaylarda aslında hepsını ıcemıyorum oyuzden
Nibozog Deletedmom_290 sürekli hale getirmedikçe sıkıntı olmaz canım. Mesela kekik maydanoz yemeyin diyorlar haftada bir cacık yiyorsam üzerine mutlaka kekik atıyorum e lahmacun maydanozsuz olmaz mecbur koyuyoruz 😁
Mervekaram22 Deletedmom_290 bi birşeylerğ bence çok abartıyoruz evet kekik çayı anlarımda birazcıkta kekikten birşey olmaz bence 😂😂
Deletedmom_290 feslegen_13 yanı okudugumda 15. Haftadan sonra tad duyuları alabılıyorlarmıs oyuzden sordum bı nevı aslında acıyı çok severım çokta canım ıstıyor hamılelıkten berı
feslegen_13 Deletedmom_290 tatlı yediğimiz de yutkunmasi daha iyiymiş acıya göre bilmiyordum saten son aylara geldim mide yanması oluyor acı baharatlı şeyleri ister istemez tüketemiyorun
Kubrr_ Deletedmom_290 çiğ köfte yedim etsiz ama acıymış bansür yaptı bende ölüyorum ağrısından bence yeme acı şeyler doğurana kadar
visnelicheescake Deletedmom_290 Acıya düşkün birisi olarak abartilmadigi sürece birşey olmaz abartı kastım hani size etkisi olur basur vs gibi ben 2022 yılında kızıma hamileyken böyle bir post açtım birisi bana demez mi çok acı yeme bebeğin kör olur diye 🤦🏻♀️
Deletedmom_290 visnelicheescake o hayvanlarda çok şeker tuketırlerse oluyor ama bebek acı körlük ne alaka
Kubrr_ visnelicheescake bende yaptı bansur valla iki gündür ölüyorum ağrısından ilaçta yazmıyorlar bileydim yemezdim
Deletedmom_290 visnelicheescake ben açtım postu ama sonuçta bebegımız tatlıya tepkı verıyor acıyıda sevmeye bılır yanı tad duyusu aldığı ıcın hıc böle dusunmemıstum yok acıdan kör olur falan Dıye
visnelicheescake Deletedmom_290 Yok ya bebeğe hiçbir zararı olmaz canım merak etme ben çok acıya düşkün bir insanım
demirrleydi_ Deletedmom_290 bebeğe hiç bir zararı olmaz merak etme bende acı yiyiyorum sadece kasılmalarım oluyo bende