Selam kızlar 21.haftadan beri sütüm geliyor üstüm sürekli ıslak geziyorum şuan 31.haftadayım evin içinde göğüs pedi kullanıp südyen takmak beni bunaltıyor sürekli üstüm ıslanıyor hergün çarşaf Alez değiştirmekten gına geldi bu 2.gebeliğim ilk gebeliğimdede aynıydı ve doğumdan sonra süt sağıp emzirmeme rağmen süt fazlalığından çocuğum meme reddi yaşadı ve yine belliki aynı şeyleri yaşayacağım. Bencillik gibi gelicek ama kendimi aşırı pis hissediyorum şimdiden süt geliyor olması benim psikolojimi bozdu sanırım daha 2 ay var nerdeyse sürekli süt akıyor zaten yaza denk geldi hamileliğim aşırı zorlanıyorum tahammülüm hiç kalmadı ve bu çok rahatsız edici benim için doğumdan sonrasıda kabustu eğilsem şakır şakır akıyordu süt çocuğu emzirmek için kucağıma alırdım çocuk emmez sütüm hep akardı üstüne başına sürekli evde kıyafet değiştirirdim. Herşeyin fazlası zarar doğum sonrası çocuğum meme reddi yaşayacaksa fazla sütün olmasıda bi anlam ifade etmiyor benim için. Aynı durumu yaşayan oldu mu? Meme reddi yaşadınız mı sizde tekrar meme reddi yaşamak istemiyorum süt var ama çocuk emmedikten sonra sağıp biberona alışsın istemiyorum siz nasıl bi yol izlediniz bu süreçte?