Kızlar şuan 9+1 deyim doktorum 11. Haftamda bana fetal dna yaptırmamı önerdi fakat benim bu konularda hiçbir bilgim ve tecrübem yok . Araştırdığım kadarıyla da fetal DNA’da bebeğin kesesinden sıvı alınıyormuş ve ben bunu yaptırmam gibi geliyor . Sizce fetal dna mı yoksa ikili tarama testi mi yaptırmalıyım ? Bana yardımcı olabilir misiniz ?