Geçmiş olsun,Rabbim şifa versin çok zor ben de aynı haftada yaşadım bu durumu,çok küçük bir delik vardı disimde ona sadece geçici dolgu yaptırdım hiçbir işlem.yaptirmadim çünkü insna korkuyor doktora danışman gerek.Dis ağrısı bence doğumdan zordur diye tahmin ediyorum o yüzden acil şifalar dilerim 😐🙏