Tgcslmz Kızlar ben 27+6 günlügüm bacaklarım aşırı agrı oluyor en cokta üst tarafta gece daha da cogalıyor yürümkte zorluk çekiyorum sizde böyle oluyor mu ve neden kaynaklanıyor
Aysenurtsr Ya ben daha 10+3 um benimde bacaklarimin ust kismi, kalca kisimlari feci agriyor. Cok erken niye basladim ben 😫
ozlemnehir Bende de aynısı oluyor kramp gibi üst bacağıma giriyor ve ayağa kalkınca yürüyemiyorum resmen doktorum mineral ve vitamin verdi bakalım inşallah iyi gelir