Hdou4225 Aybukeshn normal olup olmadıgını ancak doktor soyleyebılır. Ornegın sızde ki normaldir baskası da ki aynı ayrı erken dogum belırtısıdır.Bas agrısı gıbı dusunun kımının migrendir kiminin sinüzit vs. Yani bence doktora gidin
Bebeksicimm1 Canım ayni haftadayız bende ayni seyleri yasıyorum belden basliyor sağ bacağıma kadar vuruyor belim kopacak gibi oluyor adet sancısına benzer sancılar oluyor