Nur8893 Kızlar selam Bu ay 11. Günde yumurtlama gördüm . 28 gün döngüm Takviye kullanıp Sağlıklı beslenmeye dikkat ettim Ovulasyon testlerime göre bugünde değerlendirmem gerekir mi sizce ? yıldızlı yerleri yumurtlama ve çatlamayı değerlendirdim . Evlilik yıldönümümüz Eylül ayında İnşallah güzel bir hediye olur bize ❤️🥲8 9 aydır bebek istiyoruz [https://mutluresim.com/images/2025/08/31/X6DLar.jpeg](https://)
Biranneadayi4 Nur8893 bnm de aynı seninle 11. Gün yumurtalama oldu 30-31 çatlama bugün sanırım inşallah gönlümüze göre olur 🤲
Endoplazmikredikulum Benimde 29 30 yumurtlama 31 çatlama 3 gün değerlendirdim 30 u zirveydi sabah akşam değerlendirme yaptım gerisini Allah’a bıraktım bence sizde degerlendirin
Nur8893 Endoplazmikredikulum Yumurtlama günlerimiz aynı İnşallah güzel haberler vermek nasip olur ❤️ bende 28 29 30 değerlendirdim . Bugün de değerlendireyim .
Nur8893 Endoplazmikredikulum 8 aydır istiyoruz ama daha nasip olmadı 2. Kez ovulasyonla takip ediyorum . İlk gebeliğim olucak Allah nasip ederse 🥲 Siz ne zamandır düşünüyorsunuz
Endoplazmikredikulum Nur8893 benimde 8 ay olacak 2 ovulasyon deneyimim ama 2.gebelik planım 1 oğlum var 🥰
Nur8893 Endoplazmikredikulum Ne güzel Allah Bağışlasın 🥰 Bizimde 13 Eylül evlilik yıldönümüz test yaparım 1 2 gün önce muhtemelen belki bize Süpriz yapar ☺️
Biranneadayi4 Endoplazmikredikulum çatlama olmuş değil mi öglen ve akşam aynı saatlerde yaptım son iki günü dün pikti sanırım akşam degerlendirdim