Adaym evet doktorum hapını yazayım ama haftada iki gün kullan sadece dedi
Adaym 37+3teyim başından beri kullanıyorum doktorum yazdığı için
mellly bitince tekrar kendi mi yazdı siz mi talep ettiniz
Adaym tekrar tekrar kendisi yazdı