Kızlar daha önce tansiyon ile ilgili çok post açtım. Evde tansiyonum çok güzel geliyor düşük bile geliyor. Hastaneye ne zaman gitsem çok yükseliyor eve gelir gelmez yine düşüyor. Doktor beyaz önlük hipertansiyonu dedi. Neyse ben başka bir şey soracağım bu anlattığım durum dışında eşimle ne zaman gerilsek kavga etsekte tansiyonum hemen çıkıyor az önce kavga ettik 130 89 a çıktı tansiyonum hemen. Bu durum gebelikte normal mi yani stres sinir gerginlik yaşayınca da tansiyonumun çıkması normal mi yoksa tansiyon sıkıntısı var demek mi ?