Kızlar 2 gün önce gece nişanım geldi adet ağrısı şeklinde alt karnım ağrıdı ertesi gün acile gittim rahim ağzı yumşamış 1 cm açılman var nst de sancı yok dedi eve gönderdi çarşamba gel o zamana kadar artarsa ağrın su gelirse gel dedi benimde 9 Eylül’de zorunlu sezeryan günüm var aslında ama karın ağrım hiç geçmedi öyle sancı şeklinde gelip gitme yok bi ağrımaya başlıyor saatlerce sanki adetin ilk günü gibi ağrıyor bebek hareketi var vajinal doğum yapan arkadaşlar bilgi verebilir mi normal bi ağrı mı bu açılmam arttığını nasıl anlayacağım (ilk doğumum sezeryan o yüzden zorunlu sezeryan olcacağım)