hacerrrrr
Ben 36+4 te İstanbuldan Aydına kadar gittim tek zor tarafı arabadan indiğimde ödemden ayaklarım davul gibi olmuştu. Doktorunuza danşın erken olduğu için sorun olacağını sanmıyorum riskli değilse. Şahsi aracnızla gidecekseniz de önerim koltuğu geriye iyice itin ayaklarınızın altına küçük bir tabure koyun ayaklarınızı uzatın ben giderken yapmadığım için pişman oldum, dinlene dinlene gidin derim arada mola verip. Hayırlı yolculuklar