Merhaba lar 32 +5 haftalık gebeyim ara ara sancım geliyor sanki ama çok hafif adet sancısı gibi saat başı yarım saate bir dünden beri oluyor halsizlik çok var dünde çok istifar ettim bugün de kasık bel ağrısı ama şiddetli değil hafif böyle batma yürürken doluluk hissi birde dün gece çok üşüme titreme yaşadım neden olur ki normal mi ağrı sancı bilemedim