nebus İlk hamileliğimde böyle olmamıştı ağzımın içi zehir gibi ne yersem geçmiyor sürekli içim sıyrılıyor gibi çok kötü yaşayan var mı nasıl geçer
Dln25-25 nebus valla aynısı ilk 3 ay boyunca yasadım Çok kötüydü geçmedi bir türlü şuan 4 aylıgım biraz geçmiş gibi
defnekusum nebus Ya maalesef geçmiyor ne yaparsan yap onu bir süre çekiyorsun benimde ilk 3 ay falan sürdü sonra geçti kendi kendine
GamzeAGacs nebus Canım 4 aylık olduk daha yeni geçti o tat bende de.Ben o tadı almamak için genelde meyveli sakız çiğnerdim .Naneli fln biraz idare ediyordu beni istersen dene.Başka bi çözüm bulamamıştım .